czwartek, 21 sierpnia 2014

Włoski makaron z pesto rukolą i mozzarellą

Hej :) Dziś szybki, ale bardzo smaczny obiad.Sprawdzi się idealnie gdy nie macie wiele czasu na gotowanie, a chcecie dobrze i zdrowo zjeść.Nic tylko musicie spróbować :) Smacznego i zapraszam.

Składniki (na jedną porcję):
-porcja makaronu ( u mnie był to makaron z semoliny przywieziony z Włoch, trójkolorowy ze szpinakiem i pepperoni, ale może to być jakikolwiek makaron preferujecie, szczególnie polecam pełnoziarnisty penne, świderki)
-łyżka/łyżeczka pesto (jak najbardziej może być kupne, lub jeśli macie to najlepiej domowe, jeśli kupujecie to szczególnie polecam pesto z Barilli, ja miałam również włoskie)
-1 pomidor ( u mnie malinowy, akurat miałam z działki) lub pomidorki koktajlowe
-garść rukoli/szpinaku baby
-ser mozzarella (według uznania)
-pieprz czarny/kolorowy
-łyżeczka oliwy z oliwek lub oleju lnianego

Makaron gotujemy według opisu na opakowaniu.W tym czasie kroimy pomidora, myjemy rukolę, kroimy ser.Kiedy makaron się ugotuje odcedzamy go i z ciepłym mieszamy dokładnie pesto.Na wierz wykładamy rukolę, pomidora, oraz ser i polewamy łyżeczka oliwy oraz doprawiamy pieprzem.Mówiłam, że będzie prosto, a jak smacznie :) Podajemy od razu :)







1 komentarz: