czwartek, 23 kwietnia 2015

Szarlotka na tak !

Dzis mam do zaprezentowania przepis na pyszną szarlotkę, jest to przepis od lawendowy dom :).Jest tak smaczna, że musiałam się nią z wami podzielić.

Przepis od lawendowy dom, z drobną moją zmianą:

350 g kaszy jaglanej
kg kwaśnych jabłek
pół szklanki suszonych daktyli
1 dojrzały banan
50 g płatków migdałowych ( ja zamiast migdałów użyłam orzechy brazylijskie i ziarenka Cynamonowy Raj)
1 łyżka mielonego cynamonu
Jabłka obrać, pozbawić pestek, zmiksować w blenderze lub zetrzeć na tarce. Daktyle pozbawić pestek, banana obrać, dodać pół szklanki wody, zmiksować na sos. Do miski wsypać kaszę (surową), dodać jabłka, sos daktylowy, płatki migdałowe i cynamon. Wymieszać składniki i przełożyć do formy wyłożonej papierem do pieczenia (u mnie okrągła o średnicy 25 cm). Piec w temperaturze 200 st. C przez 70 minut.



1 komentarz:

  1. Pyszna :) Dzis wypróbowałam przepis:) uwielbiam takie pieczenie i jedzenie:)

    OdpowiedzUsuń