poniedziałek, 1 września 2014

Fasolka podana z makaronem, dynią pieczoną i pomidorkami

Hej, dziś przychodzę do was z szybką propozycją obiadową w sam raz na rozpoczęcie roku szkolnego.Idealny posiłek po szkole, który doda energii na dodatkowe zajęcia i całe po południe.

Składniki:
-Makaron pełnoziarnisty ( u mnie penne, z wysoką zawartością błonnika)
-Puree z pieczonej dyni ( u mnie hokkaido)
-czerwona cebulka
-czosnek
-pomidorki koktajlowe
-żółta fasolka szparagowa
-pieprz, sól

Makaron gotujemy al dente według przepisu na opakowaniu.Fasolkę obieramy i także gotujemy w osolonej wodzie.Czosnek przeciskamy przez praskę, a cebulkę kroimy w kostkę.Kiedy makaron się ugotuje mieszamy z nim dynię, która ma tworzyć taki a la sos, dodajemy czosnek i cebulkę, a także pomidorki koktajlowe kroimy na połówki.Fasolkę przekładamy na talerz i posypujemy pieprzem.Danie jest gotowe.



Przepraszam, ale zdjęcie chwilo wykonane telefonem.Mam nadzieję, że już w następnym wpisie, będą okej :)


1 komentarz:

  1. Smaczna propozycja na obiad! Podoba mi się makaron z puree z dyni, na pewno wypróbuję. A moja ukochana fasolka? Mogę się nią zajadać nawet solo!

    OdpowiedzUsuń